Creatief bezig zijn

Nu lukt het me even niet door ’n pees die zich misdraagt (ik ben het krampen allang beu) maar actief blijf ik:

Een tas

image

Een omslagdoek

image

Hartjes voor een bruiloft/bruidspaar met kids

image

Een melkbus voor oma (koe volgt nog)

image

En tegelijkertijd ben ik bezig met een deken van Granny Squares

image

En wil ik nu toch ook het kanthaken met héél fijn garen en hele fijne haaknaalden (gelukkig ergonomisch gaan proberen.

Na de koe begin ik aan mijn kerstkaartjes vervanging van dit jaar: gehaakte kerstboom-hangers.

Tja zo blijft een mens in beweging als verder niks lukt. Ergonomische haaknaalden zijn echt de uitkomst, ik ben heel blij dat ik ze in mei ontdekt heb. Zo kan ik 1 van m’n oudere hobby’s toch weer uitvoeren.
Haken heb ik al als kind geleerd op school in groep 8, van zo’n oude dame die sokken stoppen haar doel in het leven vond en wilde dat elk meisje dat zou leren.
Soms zijn dorpsschooltjes heel erg fijn. Dat blijkt maar weer.

Ik ga m’n haakhand rust geven zodat ik snel weer verder kan!

Adieu!

2 gedachten over “Creatief bezig zijn

Plaats een reactie