Even niet chronisch positief voor mij

Er zijn wat dingen gaande die mij de lust en kracht om te vechten hebben laten verliezen.

Ik kan dus ook even niet de moed opbrengen om verder te vechten voor de bekendheid van Dystonie.

Voor nu moet ik even een nieuwe route zoeken die mijn leven weer op orde brengt.
Het is geen ernstige ziekte, ik ga in principe niet dood en ik hoef ook niet acuut uit mijn woning naar een verpleeghuis of zo maar ik moet weer even mijn weg zoeken in dit leven wat niet makkelijk te maken is.
CRPS en Dystonie en nog wat chronische aandoeningen zijn nu eenmaal niet het beste startpunt om je leven te leiden, nu is het meer lijden dan leven en daar moet ik weer even mee leren omgaan.

Vanuit de medische wereld wordt er zoveel mogelijk gedaan en ik ben dan ook blij met de praktijken die me bij staan.

Ik hoop snel weer chronisch positief te zijn en verder te gaan met het gevecht voor bekendheid van Dystonie!

Groet,

Wanda

Geef een reactie

